duminică, 18 decembrie 2011

Blogul Noua Dreapta

Am cautat sa ma uit sa vad un blog cu adevarat valoros. Evident, am dat de blogul lui Zoso (cine sa nu dea de el, ca e peste tot). Bloguri de diversi politicieni, am dat si peste ele, si le-am gasit sforaitoare. Ce am gasit cu adevarat interesant: Blogul Miscarii "Noua Dreapta". Bun frate, puteti sa ziceti: extremisti, fascisti, xenofobi, antisemiti, etc. Plecati de la aceasta premisa, si dintr-o curiozitate, cititi articolele. O sa va schimbati radical opinia. Cred ca unul din putinele lucruri de bun simt din Romania. Felicitari celor care au facut acest blog, chiar se merita. Sesizeaza lucruri evidente, puncteaza unde e cazul, pastreaza o anumita moderatie. Intr-adevar, lucruri "Tabu" sunt spuse acolo, dar se merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu