sâmbătă, 17 decembrie 2011

Pure Fitness, Tomis Mall

Azi mi-a expirat abonamentul la sala, la Total Fitness (pentru cei care cunosc, zona Delfinariu). Le fac reclama pe fata celor de la Pure, dar eu zic ca merita. Pentru ca azi am fost la ei, sa vad "Ce bazaconie de sala o fi de vorbeste juma' de oras de ea ma?". Si m-am dus cu un prieten, am intrat pe moca (marfa, frate!) si 2 ore am tras cat m-au tinut muschii acolo. Si-s foarte multumit, pentru ca ai de toate acolo, un vestiar cat un apartament cu 4 camere (si nu e exagerare), un etaj de benzi de la un capat la altul, ring de box, saci de box+aparate, gantere, pe masura, cu greutati din kg in kg. Marfa, frate. Sa nu mai vorbim de Net Cafe gratis! Intri pe Facebook, pa' mess, pe ce te taie capu'. Am fost impresionat, tre' sa recunosc. Dar m-am dat inapoi cand a venit vorba de pret... 135 lei pe luna nu-i de colo, adica de unde naiba atatia bani pentru sala? Oricum, pentru cei potenti financiar, se merita... Problema e ca te obliga sa le dai adresa unui cont bancar, ceea ce, plm, nu stiu cat de in regula e. In orice caz, fratilor, e smechera sala, daca va tine punga... Pentru cei interesati, astia au si la Tomis, si la Maritimo, asa ca... dati o fuga ca prima sedinta e moca! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu