sâmbătă, 24 decembrie 2011

Noaptea de Craciun

Dupa 12 noaptea incepe sublima Noapte de Craciun. Noaptea in care totul este posibil! Se spune ca orice dorinta ti-o pui, in aceasta noapte se va indeplini. Evident, este un mit, dar merita incercat. Ce mi-as dori de Craciun. In primul rand, intelegere si pace in suflet, n-am mai avut de ceva vreme. In al doilea rand, sanatate. Sa raman sanatos si in putere cum sunt acum. In al treilea rand, dragoste. E mai importanta decat toate. Nu in ultimul rand, e sa-mi vad prietenii fericiti si impliniti, si alaturi, sa nu mai vad tradare si rautate in jurul meu, iar toti sa traiasca prieteni unii cu alti. Din pacate, sunt realist si imi dau seama ca nu toate dorintele se pot indeplini. Nu putem decat spera, asa ca imi doresc ca spiritul Craciunului sa ma cuprinda cu totul si sa ma faca un om mai bun. Asta este tot ce imi doresc de Craciun: echilibru, sanatate si dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu