luni, 1 octombrie 2012

Bucuresti!

Iata-ma ajuns si eu in Bucuresti, orasul-capitala al Romaniei, orasul tuturor posibilitatilor pentru aceasta tara. Sunt de 3 zile aici si inca nu m-am obisnuit, desi sper ca pana la urma sa ma obisnuiesc cu marea jungla urbana, in care am pasit cu pasii mici, pentru un nou inceput si o noua viata. Se stie, asa cum americanii au "The Big Apple" Manhattan-New York, noi avem Bucurestiul. Capitala cu vreo 5 milioane de oameni (sa nu-mi zica cineva ca sunt doar 2 milioane de oameni, pentru ca astazi am vazut cel putin 50.000 de oameni in pasajul de la Unirii).

Aglomeratie, lume foarte multa, in care te poti pierde foarte usor, daca nu esti atent. Tentatii la orice pas, posibilitati multiple, viata de oras mare, cam in aceste cuvinte pot rezuma o prima impresie asupra capitalei. Vorba aia, Constanta o apreciez odata ajuns in Bucuresti. In momentul de fata, simt un dor de casa tot mai persistent si o sa ma intorc acolo la sfarsitul acestei saptamani. Astept cu nerabdare acest moment, sa ma intorc la toti tovarasii mei pe care i-am lasat in Constanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu