sâmbătă, 6 iulie 2013

Trezeste-te, Romania!

Romania, trezeste-te! E un indemn care rasuna de la 1-Q Sapro din 2004, dar de fapt el e mult mai vechi: vine de la Andrei Muresan din 1848, si este spus intr-un mod cat se poate de clar in imnul national: "Desteapta-te romane, din somnul cel de moarte!". Acum ori niciodata, sa ne croim alta soarta! Ce vrea sa insemne asta: ori luptam, ori disparem! Romani, mai mult ca niciodata, acum este momentul sa luptam. M-am saturat sa vad conationali de-ai mei care stau ca legumele, care comenteaza, care nu sunt in stare sa iasa in strada sa darame actualul sistem nenorocit si pe hotii care ne conduc tara!

M-am saturat de sistemul capitalist, sistem nenorocit care a distrus vietile a milioane de romani dupa revolutia din decembrie 1989! Au murit oameni atunci, am platit cu viata scumpa libertate. Ne-am revoltat impotriva comunismului, acea hidra rosie si nenorocita care a inrobit poporul roman! Ne-am revoltat impotriva lui Ceausescu, un om care, orbit de setea de putere, si-a uitat menirea si a uitat ca pana in 1975 a dus Romania intr-o directie buna! Ne-am revoltat impotriva tiraniei, insa am inlocuit-o cu o alta tiranie, mai rea, tirania romanilor tradatori, a politicienilor apatrizi, care servesc interesele ocultei masonice mondiale si a altor distrusi care au bani multi si au amanetat aceasta tara!

Mugur Isarescu, dupa cum am spus, conduce destinele BNR de 23 de ani, si este cel mai popular om din Romania! Cum se poate asa ceva, cand el a adus moneda nationala, de la valoarea de 2000 de lei [vechi] la un dolar, la valoarea de 36000 de lei [vechi] in zilele noastre. Evident, ca am facut denominare, si vorbim acum de 3.6 RON, insa adevarul e acelasi: puterea de cumparare a leului a scazut de 18 ori in comparatie cu dolarul! Nemaipunand la socoteala faptul ca si dolarul s-a depreciat aproape de 2 ori in fata monedei unice europene, Euro, din 1998 pana acum. Acest mason a facut asta in mod deliberat si acum vorbim despre o economie nationala facuta praf, amanetata la straini, iar romanii ajung straini in tara lor!

De ce "Strain in tara mea"? Asta se intreaba si Bitza, de ce strain in tara mea, frate? De ce romanii nu se revolta, de ce accepta sa mai fie sclavi pe plantatie, in continuare, de ce mai acceptam aceasta tiranie neoliberala impusa de elitele masonice la nivel mondial? De ce, Doamne? De ce nu ne revoltam si noi ca grecii, sau ca francezii, sau ca spaniolii, care au schimbat un Guvern? Ce a fost in ianuarie 2012 a fost oare doar un foc de paie? Romani, treziti-va, revoltati-va si inlaturati o data pentru totdeauna acest sistem nedrept capitalist si exponentii lui, hotii si mafioti camuflati in politicieni, procurori, judecatori, oameni de afaceri, etc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu