vineri, 10 mai 2013

Cand speranta moare ...

Se spune ca speranta moare ultima, insa moare! In aceasta seara, speranta a murit pentru Dinamo. Vorbim de cel mai ratat sezon din istoria acestui club, sezon in care am pierdut participarea in Europa! In aceasta seara, mi-a fost dat sa vad o umilinta in fata rivalilor de moarte, Steaua. Nu mi-a venit sa cred: scor final 0-2! Asta este realitatea, orice umilinta reprezinta un nou inceput, pana la urma, si din umilinta se nasc rezultatele in viitor!

Cu o echipa Steaua campioana, si cu o echipa Dinamo pe marginea prapastiei, s-a cunoscut faptul ca, din pacate, a existat o singura echipa pe teren: Steaua Bucuresti. E trist, dar trebuie sa admitem acest lucru. Imi doresc ca echipa sa renasca, sa vorbim de un "New Dinamo", cum a fost cel din 2007. Imi amintesc de 2006, cand Steaua era "in plina glorie" si Dinamo, cu chiu cu vai, prindea cupele europene. Cine se astepta ca Dinamo sa-si umileasca adversarii, in 2007?! Nimeni!

Totusi, echipa din zilele noastre a lui Dinamo este una de nerecunoscut. Dupa 2007, Dinamo a cazut si a tot cazut. Acelasi lucru s-a petrecut si cu Steaua in 2009, cand abia-abia a obtinut locul 6. Acum in 2013 a venit randul lui Dinamo sa fie pe marginea prapastiei, iar rivalii de moarte pe primul loc. Totusi, imi doresc sa existe un soc puternic la Dinamo si sa renasca o echipa mare pentru viitor si ca la anul sa castigam campionatul! Pana una alta, capul in pamant si umilinta, si multa munca! Numai asa putem sa spalam rusinea din ultimii ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu