vineri, 24 august 2012

Demnitate si onoare!

Demnitate si onoare, doua cuvinte mari care sunt terfelite din ce in ce mai mult in zilele noastre! Spre deosebire de majoritatea celor din jurul meu, care sunt in stare sa-si vanda cei mai buni prieteni pentru 30 de arginti, precum Iuda L-a vandut pe Mantuitorul Iisus Hristos, eu nu sunt asa! Refuz sa ma adaptez unei lumi in care minciuna, ipocrizia, fatarnicia si tradarea constituie o calitate! Refuz sa tradez, refuz sa fiu canalie, pur si simplu refuz!

Din acest motiv, am pastrat inca, alaturi de altii care sunt ca si mine si care ma inteleg, doua calitati fundamentale ale fiintei umane: demnitatea si onoarea! Din pacate, oamenii din ziua de azi uita ce inseamna aceste cuvinte si se dedau la cele mai abominabile gesturi, uita de unde au plecat, aleg sa linga in dos diverse persoane sau rubedenii de persoane "sus-puse". Iar in momentul in care ii pui fata in fata cu adevarul, se ascund dupa copaci. Pe acesti oameni ii detest din tot sufletul, si lupt cu toate fortele impotriva lor! Detest din tot sufletul lichelele si tradatorii!

Totodata, apreciez onoarea, cinstea si demnitatea, calitati pe care consider ca le posed, pentru ca am dovedit de atatea ori acest lucru! Demnitatea si onoarea ma caracterizeaza, cum am zis mai sus, si orice ar fi, refuz sa fiu tradator si lichea! Pentru ca, oricat de rea ar fi lumea si nenorocita, stiu ca acolo sus ma priveste Dumnezeu si vegheaza asupra faptelor mele. Muzica pe care o ascult se regaseste cu crezul meu asupra vietii. Iata o melodie care vorbeste chiar despre asta, despre demnitate, despre onoare, despre ceea ce inseamna sa fi om si nu tradator! Dati click pe Trilulilu, ca Youtube n-a avut demnitatea de a publica asemenea melodie!

http://www.trilulilu.ro/video-muzica/haarp-cord-demnitate-cu-cabron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu