joi, 30 august 2012

In anii ce au trecut!

Stiu ca meritam mult mai mult decat am avut, stiu ca bulangii m-au furat cat au putut! Asa incepe clasica melodie de la B.U.G. Mafia, "In anii ce-au trecut". O melodie extraordinara, care vorbeste practic de viata mea pana acum. Pentru ca, pentru cine nu stie, in anii ce-au trecut mi-am trait visul, chiar daca m-am confruntat de multe ori cu abisul. Asa cum am detaliat mai sus, am fost peste tot, in anii ce-au trecut, si am ramas la fel: aceleasi principii de viata, cu capul sus, demn, gata sa lupt impotriva tuturor tradatorilor, pentru dreptate sociala. Atrag atentia asupra a tot ceea ce este in neregula, si spun adevarul asa cum este.

Dupa cum ati inteles, acest blog este unul cat se poate de "politically incorect" si nu doresc sa ma dau bine pe langa niciun politician sau agentie (non)guvernamentala. Mai mult decat atat, nu sunt ca Remus Cernea sa pup in dos tot ceea ce este considerat "cool" in ziua de azi, si sa strang "like-uri" pentru tot felul de proiecte ridicole! Nu as fi atat de ipocrit nici sa ma platesti, nici sa ma pici cu ceara, oricat ar incerca oricine!

Eu sunt vertical, am demnitate, onoare, si nu ma las intimidat de nimeni! Dupa cum ati vazut, am primit citatie de la CNCD. Respect decizia, si cu demnitate ma voi prezenta pe 25.09.2012 in Strada Valter Maracineanu, nr.1-3. Onorez prezenta si imi sustin cauza, ma apar, si sper sa castig acest proces ridicol in care am fost tarat. Lehel Sipos nu stiu cine este, si nu cunosc si nici motivele pentru care a fost lezat de asa-zis "declaratie" a mea. Dupa cum am tot detaliat si am iesit si in spatiul public, NU am afirmat niciodata ca doresc "sa-i dau afara pe unguri din Parlament". Din contra, am prieteni maghiari, si nu mi-e rusine sa recunosc.

Mai mult decat atat, am afirmat in repetate randuri: "iredentismul maghiar este un pericol pentru Romania". Iredentismul, nu cetatenii maghiari! A fi iredentist inseamna sa lupti impotriva populatiei majoritare, in favoarea unei minoritati. Cum si cei de "etnie maghiara" sunt toti cetateni romani, ar fi cazul sa-si onoreze cetatenia, si etnia in acelasi timp. Ce inseamna asta? Echilibru, toleranta, si nici decum extremism si iredentism radical! Concluzionand, va las sa ascultati melodia de mai jos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu