vineri, 24 august 2012

Discriminare!

Daca n-ati sesizat, am facut public citatia, conform careia sunt chemat la Bucuresti, de domnii de la Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii. Celebra mea declaratie, o minciuna sfruntata a oligofrenilor de la "Replica Online", accentuata de cretinii de la "Ziua veche", a facut inconjurul Romaniei.

Un anume Sipos Lehel, pe care tare mi-as dori sa-l cunosc, s-a simtit lezat si jignit. Nu stiu, eu ii lansez, in acest moment, acestui domn, posibilitatea de a ma contacta si de a imi expune ce problema are cu mine si ce doreste de la mine. Un eventual adapost deasupra capului?! Inca nu stiu, astept o convorbire si o confruntare inainte de proces, pentru ca doresc sa cunosc ce doreste acest domn, si motivul pentru care doreste sa-si cheltuie banii pe un proces inutil! Se stie foarte clar ca vorbele mele au fost rastalmacite si nu exista nicio dovada ca as fi jignit cetatenii maghiari!

Mai mult decat atat, voi posta, in timpul cat mai scurt, poze de la ultima mea vizita in Ungaria. Am fost la Visegrad, Esztergom, Budapesta. Cunosc o buna parte din istoria poporului maghiar, iar in ceea ce le priveste istoria, nu stiu cati cetateni de etnie maghiara se pot lauda cu cunostiinte in acest domeniu. Cati dintre ei cunosc cine a fost Matei Corvin, ca pe primul rege al maghiar il chema Vait, si a fost crestinat sub numele Stefan, la anul 1000? Cati dintre ei stiau ca la Visegrad, o localitate aflata la 150 km de Budapesta, se afla resedinta de vara a lui Matei Corvin?!

Ca sa concluzionam: pentru toti cei care ma acuza de atitudini de xenofobie impotriva poporului maghiar, tin sa le reamintesc ca o foarte buna prietena de-a mea are rude maghiare, si ii port un mare respect, la fel cum port tuturor cetatenilor maghiari de buna credinta. Mai mult decat atat, am fost de atatea ori in Ungaria, si am putut constata ca oamenii de acolo sunt primitori si nu am avut niciun fel de resentiment, mergand intr-acolo. Deci doar un nebun poate sa creada ca eu urasc maghiarii! Cu atat mai mult, nu poti afirma ca sunt "rasist". Eu nu stiu sa fi existat si sa existe vreodata "rasa maghiara", ci doar poporul maghiar! Asa ca, domnilor care faceti acuzate nefondate, mai ganditi-va!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu