joi, 13 septembrie 2012

Cobai ai marilor puteri!

FrontPress a sesizat, in postul anterior, pe care eu l-am preluat de pe acest site, ca Romania a ajuns o colonie a marilor puteri europene. Mai bine zis, o colonie a Uniunii Europene. Este evident! Dupa cum ati putut observa, am trecut riguros sursa, si nu numai: am trecut si sursa "sursei", adica articolul original, al lui Ilie Serbanescu, preluat de pe site-ul cotidianului "Jurnalul National". Nu imi permit sa am statutul domnului prim-ministru Ponta, pentru a taia si spanzura in aceasta tara, pentru a-mi permite sa plagiez dupa bunul meu plac!

Revenind la situatia dramatica in care se afla Romania, este evident ca ne aflam intr-un moment de cotitura in ceea ce priveste pierderea independentei tarii noastre. Este strigator la cer, iar cineva trebuie sa ia atitudine. Haideti sa analizam ce s-a intamplat in ultimul timp. Dupa cum stim, Basescu a afirmat la un moment dat: "crearea Statelor Unite ale Europei este imperios necesara". Avem modelul american, nu-i asa?! Este evident faptul ca politrucul marinar este unealta unor interese externe ce tin mai degraba de puterea americana decat de Uniune. Iar influenta factorilor de decizie pro-americani in puternicele state europene, chiar si in Franta si Germania, este evidenta.

Iar dorinta "fortelor americane" nu au nicio legatura cu interesul national al S.U.A., sa fim clari intelesi! Nicidecum! Poporul american, poporul german, poporul francez, poporul britanic, poporul roman, nici chiar poporul evreu, practic nu conteaza, nu exista. Singurii poli de putere care exista si influenteaza in mod dramatic deciziile sunt Finanta Mondiala (fie ca vorbim de FMI, Banca Mondiala sau Federal Reserves) si CIA, care nu are practic legatura cu interesele militare si economice externe ale serviciilor secrete americane. Nu! De vreo 20 de ani, CIA actioneaza independent de SUA!

In posturile ce urmeaza, voi detalia cele prezentate aici. Pana una alta, este foarte clar ca Romania a devenit un cobai al politicii internationale si nu mai exista niciun fel de independenta in ceea ce priveste statul roman. Noi ne-am pierdut independenta in momentul in care ne-am vandut resursele naturale ale tarii. Iar in acest moment de cotitura la nivel mondial, este mai evident ca niciodata ca independenta si statul de drept nu mai poate fi respectat, nici macar de fatada!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu