duminică, 9 septembrie 2012

Ne-am saturat!

Politica românească. O scenetă în două acte care se repetă. Distribuția diferă, scenariul e același. Am miopie eu și nu văd schimbările? A venit un nou guvern. Nu suntem cumva la fel de proști și nemâncați? Încep să am impresia că ăștia se mai schimbă de la putere doar pentru că obosesc și vor ceva timp liber să cheltuie prin Caraibe. Votăm x pentru că nu mai vrem y și votăm y pentru că nu mai vrem x. Sunt șanse să apară un z în ecuație? Când?

De ce a fost referendumul nereușit pe barba usl? Simplu! Cine vine în locul pdl? Cine a fost înlocuit de pdl. Și cum nu-mi aduc aminte de vremuri mai bune, unde e schimbarea? Clasa politică a devenit un cerc vicios și, în egală măsură, impenetrabil. Poți să-l spargi? Alegeri libere? Vrăjeală mai mare decât aceste garanții ale democrației nu găsești.

Și uite cam așa clasa politică a polarizat în 2 sfere în jurul cărora orbitează tot felul de proști care mă fac pe mine băsist sau usl-ist. Sferele de față sunt la fel de strălucitoare și guvernează prin rotație. X și Y. Când X e la putere, Y latră cu ajutorul instrumentelor suspuse și câștigă. În următorii 4 ani, X latră despre eșecul lui Y și ajunge din nou la putere. Pentru că românul uită repede, nu mai știe că l-a ales pe Y din vina lui X și acum îl va vota pe X din cauza lui Y. Care-i diferența? 4 ani, 8 ani. E relativă. Și tot așa o să rămâneți în vânt, ronțăind la oase. Nu vă rămâne decât să înjurați prin comentarii, să deschideți televizorul și să aflați dacă soția lui Pepe a născut un copil sau un marțian.

(Sursa: Blogul lui Negoias)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu