marți, 26 iunie 2012

Ca alegator

Da' eu cu cine votez?! Ma intreb si eu ca un cetatean de drept al Romaniei, care vrea sa-si exercite dreptul cetatenesc, stipulat prin principiul liberal al suveranitatii poporului, exprimat prin vot universal, pentru toti cetatenii in varsta de peste 18 ani, conform Constitutiei. Nu prea avem cu cine, ne-am saturat de toti.

Am incercat sa ma reorientez, sa ma uit in stanga si in dreapta, eu stiind foarte clar orientarea mea politica. Sunt dezamagit de tergiversarea, in mod voita, si de ambele parti (liderii de la Noua Dreapta pot sa citeasca, iar daca doresc sa ma excluda din organizatie), a legalizarii Partidului Nationalist. Consider ca e reavointa atat din partea conducerii Noua Dreapta, dar mai ales din partea procuraturii, deci ma indoiesc serios de anumite aspecte in ceea ce priveste nationalismul in Romania.

Trebuie sa ma reorientez. Bun, la alegerile locale am votat cu Partidul Poporului, a lui Dan Diaconescu, PP-DD. Poate spuneti ca sunt imbecil, si va dau dreptate: am fost destul de imbecil, dar imbecilitatea aceasta n-ar fi depasit-o pe aceea daca as fi pus stampila pe USL sau PDL. Acum ma gandesc sa votez cu PRM, cu Vadim, o fi imbecilitate? Poate una mai mare, dar oare cu cine putem vota! Ma rog la Dumnezeu sa se infiinteze un partid nationalist adevarat, in care sa ader, pentru ca eu am un unic crez si o unica doctrina politica spre care achesez: nationalismul! Restul nu exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu