marți, 8 mai 2012

O lume noua

Editorial. Il numesc editorial, pentru ca am ales sa imi exprim o opinie legata de viata mea, de blogul acesta, despre lume in general, insa privita din punctul meu de vedere. Bun, poate ca exprimarea nu este cea mai potrivita, dar articolul asta e mai mult o rememorare a experientelor personale, si mult mai putin din perspectiva aspectelor sociale, cum v-am obisnuit pana acum.

Bun, au trecut 18 ani de cand am cunoscut pentu prima data lumina soarelui, 18 ani si aproape 7 luni. Se incheie un capitol din viata mea, pentru ca tot ceea ce am trait pana acum, anturajele acestui oras, lumea de-aici, va fi lasata trecutului, pentru ca ma voi muta la Bucuresti. Acum, la final de clasa a 12a, cand se incheie un ciclu esential din viata, simt ca schimbarea pluteste in aer. Poate sa fie o schimbare doar din perspectiva mea si a altora de varsta mea, poate sa fie o schimbare generala, dar ceva imi spune ca va fi o schimbare profunda anul acesta.

Cel putin pentru mine va fi: voi merge la facultate, voi incepe o viata noua acolo, departe de viata veche traita aici. Ma gandesc ce am facut bine, ce am gresit, cum mi-a fost modelata filosofia de viata, prin prisma experientelor acumulate, ce trebuie sa fac pentru viitor, si multe altele. Va las cu Cedry2k, care a trecut printr-o schimbare profunda, asa cum zice in "Schimbari de valori", si a luat-o pe calea cea dreapta, fiind unul dintre cei mai apreciati si mai adevarati MC din Romania!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu