sâmbătă, 5 mai 2012

Romanii n-au talent!

Am vizionat aseara "Romanii au talent", si trist am fost la final, cand printre finalisti nu s-a gasit favorita mea! Cred ca stiti cu toti despre cine este vorba: Larisa Bercea. Si haideti sa fim seriosi, oricui i-ar placea de fata asta! Ma rog, se pare ca foarte multi ori au fost orbi, ori n-au apreciat talentul, ori au fost gospodine frustrate care au votat de-am pulea. Din acest moment, am hotarat sa nu ma uit la finala "Romanii n-au talent", cand stau sa ma gandesc ca cel mai frumos numar a fost eliminat din semifinala. Cum e o finala la "Romanii au talent" fara Larisa Bercea?! La fel cum e finala UEFA Champions League fara marea echipa a Barcelonei! Lipsita de gust, de spectacol si rafinament, practic insipida si fara acel moment de senzatie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu