marți, 20 martie 2012

Cheloo, artistul preferat!

Cheloo de la Parazitii este artistul meu preferat! De ce? In primul rand, muzica lui este geniala, in al doilea rand, ma identific cu viziunea lui nationalista, iar in al treilea rand, are ca modele mari oameni politici precum Ion Antonescu sau Corneliu Zelea Codreanu, adevarati eroi ai neamului romanesc! Iata ce afirma Cheloo, pentru FrontPress:

Cheloo (Cătălin Ştefan Ion), liderul celor de la Paraziţii, vine cu mesaj dur fata de ceea ce se intampla astazi in Romania. Mai mult, Cheloo rezuma intreaga clasa politica la statul de fomisti si lachei ai capitalismului international. “Politica are rol de măscărici. Nu suntem pe lungimea de undă a partidelor de azi. Toţi sunt nişte fomişti vânzători de ţară, lacheii capitalismului internaţional. Nu ne interesează deloc globalizarea şi nu credem în ea. Dacă oamenii vor condamna în continuare naţonalismul, vom ajunge sclavi pe plantaţie”.

Cu ceva timp în urmă, Cheloo a apărut pe primele pagini ale ziarelor din cauza unui videoclip, în care purta un tricou cu mesajul “White and Proud 14“ (Alb şi Mândru 14), considerat de Alianţa Civică a Romilor din România un “mesaj naţionalist extrem, ce a fost conceput şi promovat de către o organizaţie nazistă din SUA, The Order“.

Cu privire la acest incident, el a declarat pentru revistavip.net: “Eu nu am prieteni ţigani şi nimeni nu mă poate obliga să am, aşa cum nimeni nu mă poate obliga să cred lucruri pe care nu le cred. Termenul de rom este o jignire pentru poporul român şi am simţit pe pielea mea “greşeala“ făcută cu bună ştiinţă”, a mai declarat Cheloo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu