marți, 20 martie 2012

Interviul lui Cheloo, Part 1

Iata ce a declarat Cheloo, cu privire la viziunea sa de viata si orientarea sa nationalista:

" Abia am terminat albumul si inca ma bucur de el fara sa pot sa-l descriu obiectiv. Piesele nu prea seamana intre ele dar pot sa spun ca aproape toate au idei si versuri aruncate cu tema sociala.reprezentative sunt piesele SAU si PERICULOS. Ultima dintre ele pot sa zic ca este exact ce lipsea din album si reprezinta spumele cele mari pe ultima suta de metri. Cu actuala clasa politica vom iesi foarte repede din criza dar numai pentru a experimenta saracia si haosul din regimul urmator. TOTI SUNT LA FEL.

Stiti bine ca nu suport poponarii, mai departe puteti sa trageti singuri concluziile. Eu imi platesc cetateneste tot timpul impozitele la stat si n-am observat vreun beneficiu vreodata. Cu atat mai mult nu mi se pare ok sa sponsorizez si eu ca multi altii parade de curisti in tanga. Personal nu suport statutul jandarmului in Romania. Care e utilitatea lui? SA NE CUMINTEASCA.

Dar nu asta este locul cel mai important in care dispar banii nostrii. Banii contribuabililor sunt furati legal. Si din pacate nu putem sabota platile catre stat ca fututii astia fac imprumuturi externe si mai mari si tot noi le platim. Si nu e teoria conspiratiei este conspiratia reala. Tanarul onest ar trebui sa faca o scoala, sa munceasca, sa nu asculte manele, sa nu se imbrace ca un cocalar, sa citeasca, sa faca sport pentru autodisciplina si sa inceteze sa mai fie o oaie fara minte dusa la pascut de catre televizor. Atunci vom putea vorbi despre afirmarea tanarului roman. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu