marți, 20 martie 2012

Interviul lui Cheloo, Part 3

Ultima parte a interviului lui Cheloo. Iat-o:

Nationalist.ro: Care crezi ca sunt cele mai mari rele care s-au intamplat Romaniei din ’89 incoace?
Cheloo: Din ‘45 incoace nu s-a mai schimbat nimic. Democratia e o gluma infecta. Eu spun mereu ca democratia e o forma perversa a comunismului unde “tatucu” e banu.
Nationalist.ro: De multi ani mai toata Europa ne injura si ne considera un fel de ciuma din cauza unora dintre conationalii nostrii care in loc sa munceasca prefera sa fure, sa cerseasca, sa se prostitueze, sa violeze sau sa ucida. Cum crezi ca am putea rezolva aceasta problema de “imagine”?
Cheloo: Am putea sa stam mai putin la soare. Spre exemplu cativa italieni dintr-o benzinaria din Italia s-au constipat brusc cand le-am spus ca sunt roman si sa nu ma faca pe mine tigan ca sunt mai inalt si mai alb decat ei. Probabil s-au gandit ca am emigrat fortat in Romania si sunt fericit ca am primit cetatenie.  
Nationalist.ro: Cum ti se pare mass-media de la noi, crezi ca este benefica sau nociva pentru dezvoltarea unui tanar?
Cheloo: In tara asta sunt prea multi paparazzi si prea putini jurnalisti. E trist
Nationalist.ro: Daca ai putea sa-i pui o intrebare vreunuia dintre fostii (sau chiar actualului) conducatori/presedinti ai Romaniei care ar fi aceea?
Cheloo: Care este ultima dorinta?
Nationalist.ro: Si ultima intrebare, cui i-ai recomanda sa citeasca Nationalist.ro (daca i-ai recomanda cuiva vreodata)?
Cheloo: Tuturor oamenilor normali care inca nu sunt morti pe picioare sau cumparati de sistem. Globalizarea este moartea traditiilor. Pe cine o sa mai injuram cand n-o sa mai fie unguri, bulgari, si rusi? Sloganul “mandru ca sunt roman” ar trebui sa inceapa din nou sa insemne ceva.
Nationalist.ro: Multumim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu