duminică, 18 martie 2012

Patapievici, un dobitoc!

Patapievici e un mare dobitoc! Din pacate, e un idiot periculos, pentru ca compromite cultura romanilor! Fiind un om de cultura, el se erijeaza in academician si in intelectual, insa nu face decat sa duca in derizoriu tot ceea ce presupune cultura nationala romaneasca! In nerusinarea sa, se arata a fi pupinbasist, slujind un analfabet si un boschetar, care, din pacate, a ajuns presedintele Romaniei.

Un om de elita, asa cum se pretinde domnul Patapievici, nu s-ar preta la asemenea umilinte, care sunt sub demnitatea sa. Insa domnul se pare ca o face in mod deliberat. Ultima "perla" a "maestrului" a fost cea legata de Eminescu. Nu e cazul sa-l zeificam pe Mihai Eminescu, marele nostru poet national, pentru ca a fost om ca toti ceilalti, poate ca a fost geniu, poate ca nu... nu este dovedit. Insa nu poti veni tu, intelectual de carton, sa afirmi cele de mai jos:

“Nu ați citit textul meu. Ați citit alți antisemiți, legionari sau naționaliști, care au complotat acest lucru. Am la mine textul pe care l-am scris în 2002. Am spus că <Eminescu joacă rolul unui cadavrului din debara>. El joacă acest rol pentru tinerii care doresc să își facă un nume binevăzut în afară. Mi-am permis să vorbesc în numele tinerilor. Eminescu nu mai este de actualitate pentru progresiști. Dar sunt sigur că nu ați citit cărțile mele, iar dacă ați citit ceva, nu ați înțeles nimic”

Eminescu nu este un geniu dovedit, nicidecum, insa este un mare om de cultura a acestui popor, o emblema nationala, care nu poate fi atinsa cu una, cu doua! Din acest motiv, nu sunt de acord cu cei care hiperbolizeaza meritele marelui poet national, insa nu pot sa admit ca un om care s-a pretat la cele mai josnice gesturi de injosire in fata marinarului, sa vina sa-l critice pe poet! Si nu cred ca cineva ar vrea sa-ti citeasca aberatiile din carti, domnule Patapievici.

Progresistii ca dumneata au adus in tara in stadiul in care este, si daca asta inseamna sa fii progresist si reformator, adica mai pe romaneste, sa fii basist, nu vreau sa devin progresist! Rusine Horia Roman Patapievici!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu