marți, 24 aprilie 2012

Sala de forta!

Foarte multi adolescenti se apuca de sala. Motivele sunt multiple: sa traga de fiare sa se faca mare si puternic, sa slabeasca, sa faca sport, pur si simplu sa aiba forta, pentru a-si ocupa timpul, pentru a-i ajuta la diverse sporturi anexe - box, karate, baschet, fotbal, volei, skandenberg, etc. Inainte de a te apuca de sala, este bine sa ai un program prestabilit. Trebuie sa-ti imparti saptamana, de la bun inceput, in zile in care mergi la sala si in zile de pauza. Recomandarea mea este ca 5 zile pe saptamana sa mergi la sala si 2 zile sa te odihnesti. 

Eu am in acest fel organizata saptamani: Luni - pauza (am antrenament), Marti - spate, Miercuri - doar cardio (am antrenament), Joi - umeri+trapez, Vineri - brate (triceps+biceps), Samabata - picioare (am antrenament), Duminica - piept, plus ca in zilele de marti, joi, vineri si duminica lucrez si antebratul. In fiecare zi, lucrez 2 exercitii de abdomene, 10 min cardio zilnic, mai putin miercuri, cand lucrez 6 exercitii de abdomene si 1h de cardio, si sambata, cand lucrez diferit, fata de celelalte zile, 30 min cardio, in loc de 10 min. Totul tine si de o alimentatie stricta, bogata in proteine si vitamine.

Asadar, pentru toti cei pasionati si atrasi de sala de forta, ii indemn sa-si faca abonament, insa, mai presus de toate, primele 2 luni sa lucrez NUMAI! cu instructor, astfel incat sa invete foarte clar ce si cum. Pentru toti cei interesati, eu le pot oferi programul meu zilnic, spre a le servi drept model sau inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu