marți, 24 aprilie 2012

Suplimente sportive!

Bun, legat de postul anterior, de sala, ce sa va mai zic. Foarte multi o sa fiti atrasi sa luati suplimente sportive, gen proteine sau aminoacizi, sau, Doamne fereste!, steroizi, pentru a grabi cresterea musculara. Este gresit, muschiul trebuie lasat sa creasca de la sine, pentru a deveni puternic. Spun asta pentru ca eu, dupa doar 4 luni de sala, m-am apucat si 2 luni am tinut-o pe proteine, timp in care muschiul s-a umflat si cam atat. In fine, dup-aia am renuntat, n-a mai crescut spectaculos, dar a crescut forta, in schimb. Si am mai luat 1 luna proteine, asta intamplandu-se anul trecut.

Deci parerea mea ca proteinele nu sunt neaparat necesare, efectul lor poate fi pozitiv, intr-o anumita masura, dar nesatisfacator, din alt punct de vedere, iar cat despre efectele nocive, acestea exista atata timp cat exagerezi sau ai o dieta dezechilibrata, in rest, nu exista probleme. Totusi, cel mai bine natural, ca tot ce e autentic nu iti poate lua nimeni. Aminoacizii sunt mai buni decat proteinele, pentru ca sunt sintetizati, si se duc direct in muschi, insa la fel, nu se stie ce efect vor avea pe termen lung asupra rinichilor sau ficatului, daca ii iei necorespunzator. Din acest motiv, recomand 2 ani de tras de fiare natural, dupa care incercat 3-4 luni de proteine/aminoacizi, dup-aia iar revenind la natural, desi, cel mai bine, un trup sculptat natural e ideal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu