vineri, 21 septembrie 2012

Cheloo, un nationalist adevarat!

Cu ocazia emisiunii concurs  X Factor, care va începe duminică la Antena 1, Cătălin Ştefan Ion, cunoscut drept Cheloo de la Paraziţii, a acordat un interviu inedit Jurnalului Naţional în care a vorbit printre altele despre noul stil muzical pe care doreşte să îl abordeze, droguri, cultură şi istorie. Din juriul emisiunii vor mai face parte Dan Bitman şi Delia Matache.

Cheloo a dialogat deschis cu jurnaliştii şi s-a declarat un duşman înverşunat al consumului de droguri în general şi chiar al fumatului: “Oamenii trebuie să stea departe de etnobotanice, de drogurile chimice, de droguri în general şi de fumat. Regret că încă nu mi-am găsit curajul să mă las definitiv de tutun. E un sport care nu-mi mai place de foarte mulţi ani”.

Vorbind despre situaţia actuală a poporului român, acesta a fost extrem de sincer şi de contondent. “Suntem o naţie care ne ghidăm după lucruri care ne-au fost băgate pe gât în ultimii 20 de ani. Nu spun că pe timpul lui Ceauşescu era mai bine. În primul rând culturalizarea populaţiei ar putea salva această naţie… Ceea ce vedem astăzi în media, cărţile care apar în rafturi sunt extraordinar de periculoase şi cu intenţii ascunse de cele mai multe ori. Cred că trebuie să ne îndreptăm paşii către istorie, către rădăcinile poporului român, către ideea de bun simţ, să începem să ne simţim bine că suntem români, să nu ne mai fie scârbă cu naţia noastră şi dacă om cu om se-ndreaptă se va îndrepta şi această naţie“, a spus Cheloo.

Un admirator declarat al mareşalului Ion Antonescu şi al lui Corneliu Zelea Codreanu, fondatorul Mişcării Legionare, Cheloo a mai recunoscut că citeşte cu plăcere, în special cărţile lui Sven Hassel, un fost soldat danez, care a devenit autorul unor romane (pseudo-autobiografice) bazate pe experiența sa de-a lungul celui de-al Doilea Război Mondial. Acesta a mai mărturisit în trecut că a citit şi Mein Kampf (Lupta Mea), cartea scrisă de fostul cancelar german Adolf Hitler, despre care a spus că e o “uimitoare şi încântătoare lecţie de istorie”.

La întrebarea privind zvonurile abordării unui stil nou muzical, Cheloo a lămurit situaţia, delacrându-se nemulţumit de starea actuală a muzicii româneşti: “Îmi doresc foarte mult un album hardcore, s-ar putea ca momentul să se apropie, dar nu am timp deocamdată. Nu pot fi atât de egoist încât să fac eu de unul singur un album hardcore, cel mai sigur Paraziţii vor scoate un material cu influenţe hardcore, rapcore, cum vreţi să-l denumiţi, dacă vom găsi timp şi curaj să facem asta.  

Nu mă reprezintă hip-hop-ul care se cântă în ultimii 10 ani. Pot să spun că-mi doresc să rămânem old school, îmi doresc să cântăm în continuare ceea ce cântăm. Nu vreau să ne schimbăm de dragul modei. Şi în rap există curente, există ani, se schimbă muzica de la an la an. Nu vreau să cânt şi să arăt cum arată persoanele de succes din hip-hop-ul mondial la ora actuală”

(Sursa: FrontPress )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu