marți, 18 septembrie 2012

Inedit!

Este primul an, din viata mea, sau din cate imi amintesc eu (hai fie nu chiar din viata mea, dar de la 5 ani in sus, ca punem si gradinita, este chiar primul an), in care pur si simplu stau acasa, in prima zi de scoala, nu merg la scoala sau liceu, si nici nu ma simt vinovat, sau nevoit sa ma ascund, sa chiulesc. Acum chiar nu-mi vine sa cred: dupa 12 ani in care scoala devenise deja o rutina a vietii mele, nu mai merg la scoala, nu mai fac nimic, sunt in vacanta, dorm si ma distrez. Chiar nu-mi vine sa cred cum au trecut toti acesti ani!

Ma gandesc la vacanta care a trecut, ma gandesc ca mai e o saptamana de stat in Constanta. Sa nu va faceti iluzii, pe 1 octombrie incepe balul si pentru mine si s-a terminat smecheria. Sau nu... Depinde cum o fi la facultate, ca e o chestie cu totul nou si inca nu stiu cu ce se mananca. Plus ca voi incepe o viata total noua, la Bucuresti, departe de orasul meu natal, de la malul marii. In fine, imi traiesc prima zi de scoala acasa. Nu mai sunt elev, nu mai sunt la liceu, insa anii astia vor ramane in mintea mea ca o amintire frumoasa, de neuitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu