duminică, 12 februarie 2012

Oncescu vs. 1000!

Astazi este 12 februarie, iar Ion Oncescu isi propune sa depaseasca un record mondial la skandenberg: vrea sa puna, intr-o singura zi, 1000 de oameni! Eu cred ca va reusi, deoarece forta si concentrarea sa este incredibila, acestea fiind cele care l-au facut sa devina si campion mondial. Pana acum a pus 936, a luat o mica pauza, de interviuri si autografe, si in curand va merge catre cifra 1000. Au mai ramas 64 de concurenti, si chiar imi pare rau ca nu m-am putut inscrie, ma rog, si nici duce, in condiittile de iarna infernale din aceste zile. Pana una alta, eu pariez pe Oncescu ca va bate un record mondial, iar la anul poate face oncescu vs. 2000. Ar fi extraordinar, pentru ca atunci voi merge si eu. Va depasi recordul de 1000 de oameni? Vom vedea. Pana una alta, succes campionului nostru mondial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu