sâmbătă, 25 februarie 2012

Viata mea!

M-am apucat sa compun versuri pentru rapping poems. Asta e unul dintre primele mele idei de astfel de poeme. Limbajul este explicit, evident, ca pentru un MC. Oricum sunt la inceput, si e doar o incercare, insa sa incerci este cel mai important. Iata incercarea mea:


Viata mea
1993, a inceput totul, frate,
Si totusi mi-as fi dorit in State,
Sa ma fi nascut, dar n-a fost sa fie,
Romania tara mea, asta s-a nimerit, gye.
Costangeles, stim, sud-est, Marea Neagra,
O intreaga viata de orasul asta ma leaga.
Am crescut aici, in cartier, poate
Viata mea-i aici, si nu se va schimba, frate.
Asta a fost sa fie, sa nu fi fost bogat,
Sa muncesc sa fac banul greu, nu sa raman ratat.
Viata mea e viata mea, barfe nesimtite vor fi mereu,
Am incercat de fiecare data sa fac numai ce vreau eu.

Asa este viata mea, cu bune si cu rele,
Ca mai si gresesc, ma mai bag si in belele.
Eu am tras de mic pe toate, relele nu m-au ferit.
Ma gandesc acum, serios, oare ce am dobandit?

Mi-a placut intotdeauna sa arat de ce-s in stare,
Chiar daca asta a presupus sa pretind ca sunt mai tare.
Vorbele de duh, se stie, nu ma ocolesc nicicum,
Din partea labarilor nu astept vreun lucru bun.
Ca sa vreau sa fiu eu insumi, sa fiu sincer si onest,
Sa ma doara fix in pula de lege, reputatie, in rest.
Vreau sa ajung cat mai sus, nu-mi pasa ce zice lumea,
Prea mananca mult rahat, chestia asta este culmea.
Frate, ce va fi, eu voi fi in continuare,
Dedicat golanilor, vietii de strada ca atare.
Mi-a placut sa fac prostii, este drept si recunosc,
Pentru toti guralivi, de ma injura?... ete fleosc!
Asa va fi intotdeauna si nu veti putea schimba,
Felul meu de a ma purta si fireste de-a evolua.

Asa este viata mea, cu bune si cu rele,
Ca mai si gresesc, ma mai bag si in belele.
Eu am tras de mic pe toate, relele nu m-au ferit.
Ma gandesc acum, serios, oare ce am dobandit?

Oare ce am dobandit, ma gandesc acum serios,
Oare-asa a fost sa fie, sa nu fiu eu norocos?
Nu imi pasa, sincer, frate, si imi bag pula in pizde proaste,
Cu pretentiile desarte, cu comportamente anoaste.
Le auzi la colt de strada cum injura, te barfesc,
Dac-ar fi in cartier, pula mie mi-o belesc.
Curve nesimtite, dar doar la caracter,
Ele nu stiu totusi ce-nseamna futai, defel.
Ca o curva de centura e cinstita, iti ia banul,
Face muia, face sexul, si o arzi precum golanul.
Iti ofera si placere, siguranta, si-i  cinstita,
Munca ce ea o depune, chiar daca-i de multi lovita.
Barfitori si ipocriti, ce nu stiu ce-nseamna sa cresti in cartier,
Copii crescuti in eprubeta, fraieri si pisati fara caracter.
Frate, asta este treaba, viata este asa cum este,
Cine e mai prost, mai fraier, pula el si-o beleste.

Asa este viata mea, cu bune si cu rele,
Ca mai si gresesc, ma mai bag si in belele.
Eu am tras de mic pe toate, relele nu m-au ferit.
Ma gandesc acum, serios, oare ce am dobandit?


Un comentariu: