duminică, 5 februarie 2012

Wikileaks Romania!

Wikileaks Romania a publicat niste documente incendiare in ultima vreme! Nu mi-a venit sa cred ceea ce am citit, am zis ca or fi dusi cu pluta oameni, dar totusi... e Wikileaks! A dezvaluit chestii conspirationale la nivel mondial! N-or bate campii baietii. Iata ce au spus despre regimul Basescu: pune in aplicare planurile "Illuminati". In postul urmator va voi informa asupra a ceea ce reprezinta organizatia secreta "Illuminati", despre care sigur ati auzit. Pana atunci, iata ce spun datele Wikileaks:

" Printr-o persoana de maxima incredere am aflat ce a declarat un membru PD-L in urma unei sedinte cu usile inchise. Persoana in cauza este credincios si in urma acestui lucru a hotarat sa plece din partid. S-a primit un mesaj de la E. Barosso cum ca in doi, trei ani populatia Romaniei trebuie sa scada cu 4 milioane. Pentru aceasta de la 1 ianuarie se va introduce in paine si produsele de panificatie saruri de plumb, cadmiu si altele. Cele mai multe victime vor fi din randul pensionarilor. Chiar daca pare incredibil eu imi fac datoria sa spun si altora! Solutia este sa nu mai consumam din comert paine si sa folosim faina proprie sau de la tarani….deocamdata! Dumnezeu sa ne apere! "

Hai ca-i prea de tot! Nici eu nu cred asa ceva! Dar totusi... Nu stiu ce sa zic, eu o sa preiau informatii si o sa va spun! Asta pare mai degraba dezinformare a ceea ce a fost in decembrie '89! Asa ca, oameni buni, aveti grija ce cititi si ce credeti, informati-va, dar nu fiti dezinformati! Eu unul gasesc un scenariu bine pus la punct din partea unor anumiti oameni de a arunca cu tot felul de chestii senzationale, doar pentru a provoca panica celor slabi cu duhul! Chiar ca Dumnezeu sa ne apere, dar de dezinformari mai degraba! Ca pune in aplicare planul "Illuminati" e clar, dar ca nu-i singurul, e si mai clar... Asta cu infometarea si cu faina e hilara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu