vineri, 20 ianuarie 2012

Acum e liniste!

Ca aseara n-a fost niciodata! Am ajuns in piata pe la 11 jumate, si frate, razboi de strada nu alta! Jandarmii nenorociti s-au batut cu ultrasii, dar tot am fost zeci de mii in Piata! Am umplut-o, si asta e important! Am vazut finalul mitingului, dar azi ma intorc, o sa mai merg si in weekend. In orice caz, frate, a fost tare! Daca nici asta nu e demonstratie... atunci ce? Sa le fie rusine la jandarmii, o sa pun un post cu dedicatie la jandarmi, povestind ce mi s-a intamplat, sau era sa mi se intample! In orice caz, regimul Basescu o sa cade! Revolutia triumfa, si asta este cel mai important! Jos comunismul, jos dictatura, jos Basescu! Noi din Piata nu plecam, nu plecam acasa, pana nu o sa-i vedem, demisia pe masa! Sa speram ca Revolutia o sa continue pana la 1 februarie cel putin! Iar Guvernul si Presedintele Romaniei sa-si dea demisia din functiile detinute!

2 comentarii: