vineri, 20 ianuarie 2012

S-a facut o saptamana!

Frate, am fost in Piata Universitatii aseara! Stiti cum a fost, mai ceva ca pe 21 decembrie 1989! Peste 10.000 - 15.000 de oameni acolo, si a fost genial! Nici ca se putea mai bine, lumea iese in strada, o sa cada Guvenul! Cu cat tine mai mult Revolutia, cu atat e mai bine! Sa dea bunul Dumnezeu ca PD-L sa nu intre in Parlament! Sa obtina sub 4%! In orice caz, imi doresc ca acest regim sa cada, si sa sper ca intregul sistem sa cada, caci, adevarul este urmatorul: USL si PDL fura prin rotatie! Si nu mi-a venit sa cred ce atrocitati au facut jandarmii! Aseara, imi venea sa apuc mana sa le dau cu piatra-n cap, acum m-am linistit! Fiecare pasare pe limba ei piere, iar sfarsitul lui Basescu e aproape! Romani, nu va fie frica, si Basescu pica! Asa sa ne ajute Dumnezeu, sa scape aceasta tara de un hot si de un dictator!

2 comentarii: