marți, 31 ianuarie 2012

Azi la Prefectura!

Azi am fost la Prefectura, si am protestat! Din pacate, gerul e naprasnic, e groaznic, deci doar 30 min am stat, insa eroismul unor oameni, care si in frig, protestau, m-au impresionat. M-am simtit un pic rusinat ca am plecat, dar cand am realizat, in autobuz, ca degetele imi erau degerate, am zis "Mai bine ca am plecat la timp!". Totusi, eroismul oamenilor e unul extraordinar. Erau pe putin 50 de oameni, cei drept un numar redus, dar erau, si protestau impotriva regimului! Oamenii lupta, intr-un mod pasnic, dar lupta, si nu se opresc! Felicitari tuturor celor care nu renunta, care isi doresc cu adevarat o schimbare! Si eu sunt unul dintre aceia, insa nu pot pretinde mare lucru, caci azi am stat doar o jumatate de ora. Insa cei care stau ore in sir si protesteaza impotriva tiraniei sunt eroi! Jos palaria in fata lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu